Klienci firmowi

Jestem klientem firmowym.

Jako firma możesz dokonywać u nas zakupów przy użyciu swojego numeru NIP. W przypadku firm ważne jest, aby numer NIP został zarejestrowany w UE, aby móc wystawić fakturę zwolnioną z podatku. Należy pamiętać, że nasza firma ma siedzibę w Austrii i podatki nie są odliczane dla austriackich klientów korporacyjnych, ponieważ nie jest to dostawa wewnątrzwspólnotowa.

Nasz system sprawdza numer NIP zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej. W przeciwnym razie możliwe jest podanie numeru podatkowego bez odliczenia podatków.

Potrzebuję oferty.

Jako klient firmowy masz możliwość szybkiego i łatwego utworzenia oferty za pośrednictwem naszej strony internetowej. Warunkiem wstępnym jest posiadanie konta klienta i bycie zalogowanym podczas składania tej oferty.

Po zalogowaniu możesz rozpocząć tworzenie oferty. Aby to zrobić, wykonaj poniższe kroki:

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany.
  2. Dodaj wszystkie produkty do koszyka.
  3. Wybierz przycisk "Utwórz ofertę".
  4. Oferta zostanie wysłana do E-mailem.

Chcesz przekształcić ofertę w zamówienie
Możesz łatwo odpowiedzieć na E-mail z ofertą.
Możesz też napisać do naszego działu obsługi klienta. Jeśli napiszesz do nas nową wiadomość E-mail, zalecamy podanie w niej numeru oferty, abyśmy mogli upewnić się, że kupujesz w tej samej cenie.

Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż oferta jest ważna tylko przez 7 dni.

Zamówienie jako klient firmowy

Informacja o realizacji zamówienia

Złożyć zamówienie możesz bezpośrednio w naszym sklepie internetowym lub poprzez formularz kontaktowy.

W celu prawidłowego wystawienia faktury i realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych

  • nazwę firmy,
  • numeru NIP,
  • adresu rozliczeniowego i adresu dostawy,
  • adresu e-mail do potwierdzenia zamówienia,
  • adresu e-mail do faktur i voucherów,
  • numeru telefonu, w przypadku ewentualnych pytań dotyczących dostawy i
  • wewnętrznego numeru zamówienia, który powinien znaleźć się na fakturze (opcjonalnie).

Jeśli złożysz zamówienie za pomocą formularza kontaktowego, a nasz dział obsługi klienta złożył już wcześniej ofertę, prosimy o podanie numeru oferty.

Nasze ogólne warunki handlowe mają zastosowanie wyłącznie do wszystkich stosunków umownych w chwili złożenia zamówienia.

Czy jako odsprzedawca otrzymam lepsze ceny?

Nasz asortyment może być tak duży tylko dlatego, że kupujemy od szerokiej gamy marek. Sami jesteśmy więc sprzedawcami. Dlatego nie możemy zaoferować osobnego cennika dla osób zainteresowanych dalszą odsprzedażą.

Jak otrzymam fakturę?

Złożyłeś zamówienie i potrzebujesz rachunek do celów księgowych natychmiast po jego zrealizowaniu. W takich przypadkach nasz dział obsługi klienta może wystawić fakturę pro forma. Możesz się z nami skontaktować tutaj.

Faktura generowana jest dopiero w momencie wysyłki i wysyłana jest pocztą elektroniczną. Istnieje możliwość podania drugiego adresu e-mail, na który będą wysyłane faktury.

Jeśli nie możesz znaleźć faktury, możesz pobrać jej kopię ze swojego konta klienta.

Jak mogę zmienić fakturę?

Zmiany w fakturze można dokonać poprzez kontakt z obsługą klienta. Możesz skontaktować się z nami tutaj. Prosimy o podanie numeru faktury, której dotyczy problem i jakie dane należy zmienić.